Tuesday 5 June 2012

Seks Dengan Isteri Orang

Seks dengan isteri orang? Pasti kita pernah dengar dan biasa dengar kebanyakkan kisah seperti ini kan? Persoalannya, kenapa ada isteri yang sanggup menduakan suami untuk melakukan seks dengan orang lain? Adakah Si Suami tidak dapat memuaskan nafsu Si Isteri? mari kita sama-sama renungkan..

Mungkin bagi kaum lelaki atau suami kepuasan seks hanyalah memancutkan air mani ke dalam faraj isteri. Tetapi, adakah si isteri benar-benar puas dengan cara itu? Mampukah Si Suami bertahan lama di ranjang sebelum memancutkan air maninya ke dalam faraj Si isteri??

Inilah masalahnya.. Si Suami hanya memikirkan kepuasannya tanpa memikirkan kepuasan isteri sekali. Jika isteri tidak puas, inilah yang menyebabkan isteri akan mencari kepuasan di luar .......!! Lagi satu, Si Suami jangan sesekali mengambil mudah jika Si Isteri mengadu atau mengeluh, zakar suami lemah, zakar suami kecil, isteri tidak puas dengan layanan suami di ranjang dan pelbagai lagi masalah yang isteri luahkan berkaitan seksual di ranjang.

No comments:

Post a Comment