Tuesday 5 June 2012

Tubuh Wanita Membuatkan Lelaki Gila!

Wanita memang dicipta untuk menjadi Pasangan Lelaki. Dimana sahaja lelaki pergi, dia pasti akan tertarik kepada wanita. Lebih-lebih lagi wanita itu mempunyai dan menepati ciri-ciri Wanita Idaman yang lelaki sukai.. 

Boleh dikatakan 98% lelaki, kebanyakkan lelaki zaman modem, mereka lebih menyukai bentuk tubuh wanita yang seksi berbanding sifat dan kelakuan wanita tersebut! Adakah anda setuju dengan pendapat saya ini? Saya adalah salah satu daripada 98% daripada Kaun Lelaki ini!
Tahukah anda, bahagian tubuh wanita boleh membuatkan lelaki hilang tumpuan dalam kerja kerana bahagian tubuh itulah yang merupakan kawasan idaman setiap lelaki.... Dengan kata lain, boleh membuatkan Lelaki Gila!
Bahagian Tubuh Wanita Idaman Lelaki
Wajah yang berseri, cantik, gebu, seksi dan menawan akan membuatkan lelaki terpandang 2,3,4 dan banyak kali. Lelaki akan rasa rugi untuk melepaskan pandangan ketempat lain jika terempak dengan wanita yang mempuyai Wajah yang Cantik. Sebagai Lelaki yang normal, walaupun sudah beristeri, saya memang tak lari daripada masalah ini! Ini adalah sihat semulajadi Lelaki.



Ramai lelaki yang sukakan bahagian payudara wanita. Payudara mestila besar, tegang, bulat, anjal dan seksi.. Kadang-kadang ada juga lelaki yang sampai terlupa berjalan dengan orang rumah kerana asyik memandang payudara wanita yang lebih seksi berbanding isterinya sendiri.. Pada kaum isteri, bertindak sekarang.. Cantikkan payudara anda.. pasti suami anda tidak lekang dengan anda..





Tubuh yang lentik, mantap, seksi, dan berpotongan cantik juga akan menjadi perhatian setiap lelaki.. Lihat sahaja di setiap tempat seperti pusat membeli belah atau kawasan-kawasan rekriasi, pasti ramai lelaki yang mencuri pandang tubuh wanita yang seksi serta menjadi idaman mereka..


Bentuk punggung yang bulat, ternaik dan berlenggang lenggok bila berjalan pasti akan membuat lelaki berair. Bahagian ini juga selalu menjadi tumpuan lelaki.. Bila lelaki terserempak dengan wanita yang berpunggung seksi, mereka akan pandang sehingga mata tak berkelip-kelip..

Begitulah hebatnya tubuh wanita, sehingga mampu membuatkan lelaki tergila-gila!!

No comments:

Post a Comment